Palvelut

Palvelut

Ei mikään perinteinen mainostoimisto

Mainostoimisto Sininen Härkä on täyden palvelun digitoimisto, joka tarjoaa laaja-alaisesti markkinointia yhdistäen mainos- ja viestintätoimistojen palveluita. Olemme erikoistuneet nettisivujen toteutuksiin ja digimarkkinointiin, kuten hakukoneoptimointiin ja -mainontaan. Tarkoituksenamme on tarjota asiakkaillemme kaikki tarvittavat markkinoinnin palvelut saman katon alta.

Haluamme tarjota aina asiakaslähtöistä palvelua ja vaikka esittelemmekin palvelumme kertoen niiden ominaisuuksista, keskitymme kuitenkin aina asiakkaan tavoitteisiin, oli se sitten näkyvyyden tai myynnin lisääminen tai jotain muuta.

HÄRKÄVINKKI

Jos et ole varma siitä, mikä palvelu sopii parhaiten yrityksenne tarpeisiin, ota yhteyttä, niin kerromme miten saamme nostettua yrityksesi näkyvyyttä ja myyntiä!

Kotisivut yritykselle

Toteutamme kaikki asiakkaidemme sivustot maailman suosituimmalla nettisivualustalla WordPressillä. Teemme kaikista sivustoista kustomoituja sekä juuri asiakkaamme näköisiä. Sivustoista suunnitellaan hakukoneystävällisiä ja responsiivisia, jotta ne löytyvät mahdollisimman hyvin hakukoneista kuten Googlesta, ja että ne skaalautuvat käytettävän näytön mukaan myös mobiililaitteilla ja parantavat näin sivuston käyttökokemusta. Pidämme mielessä aina myös sivuston helppokäyttöisyyden ja selkeyden, kuitenkaan visuaalisesta ilmeestä tinkimättä.


Haluan kuulla lisää!

Kotisivut yritykselle

Verkkokauppa

Verkkokauppa

Toteutamme kaikki verkkokauppamme maailman käytetyimmällä verkkokauppaohjelmistolla, responsiivisella ja monikäyttöisellä WooCommercella. WooCommerce toimii WordPressin alustalla ja sen voi liitää helposti toteuttamiimme sivustoihin. Keskitymme verkkokauppojen toteutuksessa ennen kaikkea konversioprosenttien nostamiseen ja sitä kautta myynnin maksimoimiseen. Mukana toteutuksissa muun muassa Paytrail, Posti ja Matkahuolto. Kysy myös integraatioita kassa-, varasto- ja CRM-järjestelmiin!


Haluan kuulla lisää!

Digimarkkinointi

Digimarkkinointi, verkkomarkkinointi, online-markkinointi, internet-markkinointi, mitä nimitystä nyt halutaan käyttää. Vaikka yrityksemme nimi sanookin mainostoimisto, Sininen Härkä on kokonaisvaltainen digitoimisto, joka tarjoaa laaja-alaisesti erilaisia markkinoinnin palveluita, erikoisosaamisena ehdottomasti juuri digimarkkinointi. Digitaaliset markkinointikampanjat ovat erinomaisesti kohdennettavissa ja tulokset erittäin hyvin mitattavissa. Mitä digimarkkinointi on ja miksi se kannattaa? Kerromme mielellään lisää!


Haluan kuulla lisää!

Digimarkkinointi

Konversio-
optimointi

Konversio-optimointi

Konversio-optimoinnilla tarkoitetaan sivuston, verkkokaupan tai markkinointikampanjan tulosten maksimoimista. Käytännössä konversioprosentti tarkoittaa esimerkiksi ostavien asiakkaiden prosenttiosuutta kaikista sivuston kävijöistä. Kaikki tarvittavat konversioihin vaikuttavat elementit huomioon otettuna, saadaan aikaan moninkertaisia konversioprosentteja. Käytännössä samasta kävijämäärästä saadaan siis useampi asiakas ostamaan tuote tai palvelu.


Haluan kuulla lisää!

Hakukoneoptimointi

Hakukoneoptimointi on tänä päivänä ehdottomasti yksi tärkeimmistä markkinoinnin keinoista. Yli 90 % kuluttajista käyttää hakukonetta jossain vaiheessa ostoprosessia. Tämä tarkoittaa, että on kriittisen tärkeää näkyä hakukoneissa kun potentiaalinen asiakas etsii tarjoamaasi palvelua tai tuotetta. Google on ilmoittanut, että hakukoneiden tulossivun esitysjärjestykseen vaikuttaa jopa yli 200 eri tekijää. Älä kuitenkaan osta hakukoneoptimointia puhelinmyyjiltä pakettihintaan. Niin ei tehdä tulosta. Me kerromme, miten hakukoneoptimointia pitäisi oikeasti tehdä.


Haluan kuulla lisää!

Hakukoneoptimointi

Google AdWords

Google AdWords

Google AdWords -mainokset tavoittavat asiakkaasi juuri oikealla hetkellä – silloin, kun he etsivät tuotetta tai palvelua ja ovat kiinnostuneet ostamaan. Google AdWordsin avulla saadaan tuloksia käytännössä heti. Näkyvyyttä ei tarvitse odotella, vaan mainokset saadaan Googlen kärkipaikoille heti ja myynti alkaa kasvaa. Tilastotiedot mainosten tehokkuudesta auttavat optimoimaan markkinointia entistä paremmaksi sekä kohdentamaan sitä oikealle kohderyhmälle, jolloin myös markkinointibudjettia säästyy.


Haluan kuulla lisää!

Google Analytics

Google Analytics on loistava työkalu, joka auttaa seuraamaan sivuston tilastoja. Analyticsin avulla voi mitata muun muassa myyntiä ja konversioprosentteja sekä yksittäisten sivujen toimivuutta. Yksi tärkeä Analyticsin ominaisuus on toimivien avainsanojen seuranta ja uusien löytäminen sekä hakukonenäkyvyyden ja markkinoinnin kehittäminen ja sitä kautta myynnin lisääminen. Analyticsin avulla voi selvittää, mitkä markkinointikanavat tai -kampanjat toimivat parhaiten. Google Analytics listaa myös tärkeitä kohderyhmätietoja kuten kävijän kaupunki, alue, ikä ja vaikka mitä muuta.


Haluan kuulla lisää!

Google Analytics

Google Display

Google Display

Google Display on yksi Googlen tarjoamista mainoskanavista. Google Display -mainonnalla tarkoitetaan käytännössä bannerimainontaa. Display-mainos voi olla teksti, kuvabanneri tai video ja se voi näkyä käytännössä missä vain. Sinä toki päätät missä. Yleisimpiä kanavia ovat kaikki sivustot, joilla on käytössä Googlen mainospaikkoja, YouTube ja Gmail. Google Displayn avulla voit tavoittaa todella laajoja yleisöjä ja tuoda mainoksiin elävyyttä normaaleihin tekstimainoksiin verrattuna.


Haluan kuulla lisää!

Remarketing

Remarketing, Rema tai uudelleenmarkkinointi antaa sinulle mahdollisuuden näyttää mainoksiasi ihmisille, jotka ovat jo vierailleet sivustollasi, mutta eivät jostain syystä ole vielä ostaneet tuotettasi tai palvelujasi. Remarketing muistuttaa ostamattomasta tai kenties jopa unohtuneesta tuotteesta ja parhaassa tapauksessa tuottaa hyvän ja palaavan asiakkaan. Tiesitkö, että esimerkiksi verkkokaupan asiakkaista noin 60 % jättää ostoprosessin kesken lisättyään tuotteen ostoskoriin? Hukattua potentiaalia? Ei sen tarvitse olla!


Haluan kuulla lisää!

Remarketing

Bing Ads

Bing Ads

Käyttääkö Bingiä kukaan? Käyttää. Toki Googlen markkinaosuus on Suomessa jopa yli 95 %, mutta loput kuuluvat karkeasti Bingille. Bing toimii oletushakukoneena esimerkiksi kaikissa Microsoft Windows -laitteissa. Vaikka käytännössä Bingissä tehdyt hakumäärät ovat vain murto-osa Googlen volyymistä, on siinäkin hyvät puolensa. Kilpailu on todella vähäistä verrattuna Googleen. Tämä tarkoittaa, että klikkihinnat ovat huomattavasti pienempiä. Käytännössä samalla rahalla Bingistä saadaan enemmän potentiaalisia asiakkaita.


Haluan kuulla lisää!

Sisällöntuotanto

Sisällöntuotanto voi tarkoittaa sivuston sisällön oikolukua, asettelua ja hakukoneoptimointia. Se voi myös olla nimensä mukaisesti sisällön tuottamista esimerkiksi asiakkaan blogiin tai sosiaaliseen mediaan. Sisällön roolia sivuston markkinoinnissa ei saisi koskaan vähätellä, sillä se on yksi tärkeimmistä tekijöistä sivuston näkyvyyden kannalta. Sivuston sisältö vaikuttaa kaikkeen. Miten asiakkaat löytävät sivuston, miten he viihtyvät sivustolla, miten sivustoa jaetaan jne. Nämä kaikki vaikuttavat suurilta osin sivuston hakukonenäkyvyyteen.


Haluan kuulla lisää!

Sisällöntuotanto

Sosiaalinen media

Sosiaalinen media

Tarjoamme paljon erilaisia sosiaalisen median palveluita, kuten kampanjoiden suunnittelu, toteutus ja raportointi. Tarjoamme myös sisältöntuotantoa asiakkaidemme some-kanaviin. Sisällön tarkoituksena on kasvattaa yrityksen näkyvyyttä ja tuoda sivustolle tuotteesta tai palvelusta kiinnostuneita potentiaalisia asiakkaita. Jos sosiaalisesta mediasta haluaa oikeasti myyntiä tukevan kanavan, pitää siihen panostaa kunnolla. Mikä kanava on paras sinun yrityksellesi ja kannattaako kaikissa kanavissa olla? Me kerromme sinulle.


Haluan kuulla lisää!

Markkinoinnin automaatio

Markkinoinnin automaatiolla tarkoitetaan erilaisia myynnin ja markkinoinnin työkaluja ja strategioita, joiden avulla helpotetaan tuotteen tai palvelun myyntiprosessia ja pyritään tekemään siitä mahdollisimman vähän manuaalista työtä vaativa. Markkinoinnin automaatio on liidien luokittelua ja eri kohderyhmille viestimistä, toistoja, muistutuksia - automaationa. Keskeinen hyöty on henkilöstön työajan säästyminen ja tilausten lisääntyminen.


Haluan kuulla lisää!

Markkinoinnin automaatio

Graafinen suunnittelu

Graafinen suunnittelu

Yrityksen visuaalisella ilmeellä on erittäin suuri rooli yrityksen myynnissä ja markkinoinnissa. Yritysilme luo ensivaikutelman. Se rakentaa asiakkaan mieleen kuvan yrityksestä. Vaikka palvelu tai tuote olisi miten hyvä, ei asiakas sitä monesti osta jos visuaalinen ilme ei ole uskottava. Joskus sanottiin, että mainostoimistot tekevät vain luovaa suunnittelutyötä ja graafista suunnittelua. Logot, sloganit, värit, fontit, muodot, kuvien tyylit ja kaikki muu yrityksen ilmeeseen vaikuttava, kuten painotuotteet ja niiden visuaalinen ilme on hyvä tilata samasta talosta kuin yrityksen kotisivutkin. Kysy lisää!


Haluan kuulla lisää!

Painotuotteet

Tarjoamme laajan valikoiman painotuotteita useilta eri painotaloilta. Voit käytännössä kysyä mitä vain painotuotetta, todennäköisesti pystymme sen toimittamaan. Tarjoamme painotuotteita aina suunnittelusta painoon ja tuotteiden toimitukseen asti. Annamme lähtökohtaisesti aina tarjouksen tilauskohtaisesti ja pystymme tarjoamaan erittäin kilpailukykyisiä hintoja, etenkin suurissa tilausmäärissä. Yleisimmistä painotuotteista olemme tehneet valmiit hinnastot. Haluamme aina tarjota asiakkaillemme laadukkaita tuotteita parhaaseen hintaan, joten kilpailutamme painotaloja jatkuvasti.


Haluan kuulla lisää!

Painotuotteet

Hosting palvelut

Hosting-palvelut

Tarjoamme asiakkaillemme myös laadukkaat ja korkeatasoiset hosting-palvelut, joita valvotaan ympärivuorokautisesti. Käytännössä pystymme siis tarjoamaan myös webhotellit, sähköpostit, Office-paketit, virtuaalipalvelimet sekä verkkotunnukset ja niiden uusimiset. Hosting-palveluiden kautta saat myös sivustosi varmuuskopiot. Kysy yrityksellesi sopivinta pakettia.


Haluan kuulla lisää!

Kotisivut yritykselle

Yrityksen kotisivut ovat monelle asiakkaalle ensimmäinen kosketus heidän tarvitsemansa tuotteen tai palvelun tarjoavaan yritykseen. Mikäli yrityksenne kotisivut eivät vastaa tarjoamanne palvelun tai tuotteen laatua, saattavat asiakkaat ostaa kilpailijalta ainoastaan huonosti toteutettujen kotisivujen takia. Hyvin toteutetut yrityksen kotisivut toimivat myynnin työkaluna ja tuovat yritykselle uusia asiakaskontakteja automaationa.


Haluan kuulla lisää!





Verkkokauppa

Toteutamme kaikki verkkokauppamme maailman käytetyimmällä verkkokauppaohjelmistolla, responsiivisella ja monikäyttöisellä WooCommercella. WooCommerce toimii WordPressin alustalla ja sen voi liitää helposti toteuttamiimme sivustoihin. Keskitymme verkkokauppojen toteutuksessa ennen kaikkea konversioprosenttien nostamiseen ja sitä kautta myynnin maksimoimiseen. Mukana toteutuksissa muun muassa Paytrail, Posti ja Matkahuolto.


Haluan kuulla lisää!





Digimarkkinointi

Digimarkkinointi, verkkomarkkinointi, online-markkinointi, internet-markkinointi, mitä nimitystä asiasta nyt halutaan käyttää. Vaikka yrityksemme nimi saanokin mainostoimisto, Sininen Härkä on ehdottomasti kokonaisvaltainen digitoimisto, joka tarjoaa laaja-alaisesti erilaisia markkinoinnin palveluita. Erikoisosaamisemme keskittyykin ehdottomasti juuri digimarkkinoinnin puolelle. Digimarkkinointi on siitä loistama markkinoinnin keino, että markkinointikampanjat ovat erinomaisesti kohdennettavissa ja tulokset erittäin hyvin mitattavissa. Mitä digimarkkinointi on ja miksi se kannattaa? Kerromme mielellään lisää! Kysy myös avainsanatutkimusta, kilpailija-analyysiä ja muita digimarkkinointiin liittyviä palveluita. Mitä todennäköisimmin voimme tarjota sinulle asiantuntijuuttamme!


Haluan kuulla lisää!





Konversio-
optimointi

Konversio-optimoinnilla tarkoitetaan sivuston, verkkokaupan tai markkinointikampanjan tulosten maksimoista. Käytännössä konversioprosentti tarkoittaa esimerkiksi siis ostavien asiakkaiden prosenttiosuutta kaikista sivuston kävijöistä. Konversioita voidaan tietysti asettaa myös eri sivuston toiminnoille, kuten ajanvaraukselle tms. Konversioprosentteihin vaikuttaa yllättävän moni asia ja kaikki tarvittavat kohdat huomioon otettuna, saadaan aikaan moninkertaisia konversioprosentteja. Käytännössä saadaan siis samasta asiakasmassasta yhä useampi ostamaan tuote tai palvelu.


Haluan kuulla lisää!





Hakukoneoptimointi

Hakukoneoptimointi, siitä kaikki Sinisellä Härällä lähti 2013. Hakukoneoptimointi on ehdottomasti tänä päivänä yksi tärkeimmistä markkinoinnin keinoista. Yli 90% kuluttajista käyttää hakukonetta jossain vaiheessa ostoprosessia. Tämä tarkoittaa, että on kriittisen tärkeää näkyä hakukoneissa kun potentiaalinen asiakas etsii tarjoamaasi palvelua tai tuotetta. Google on ilmoittanut, että hakukoneiden tulossivun esitysjärjestykseen vaikuttaa yli 200 eri tekijää. Älä kuitenkaan osta hakukoneoptimointia puhelinmyyjiltä pakettihintaan. Niin ei tehdä tulosta. Me kerromme mielellään miten hakukoneoptimointia pitäisi oikeasti tehdä.


Haluan kuulla lisää!





Google AdWords

Voisimme kertoa siitä, että AdWords perustuu klikkihintoihin ja hinnat määräytyvät avainsanan kilpailun mukaan jne. Tärkeämpi tieto asiakkaillemme on kuitenkin varmasti se, että Google AdWords -mainokset tavoittavat asiakkaasi juuri oikealla hetkellä. Silloin kun he etsivät tuotetta tai palvelua ja ovat kiinnostuneet ostamaan. Google AdWordsillä saadaan aikaan tuloksia käytännössä heti. Näkyvyyttä ei tarvitse odotella, vaan mainokset saadaan Googlen kärkipaikoille saman tien ja myynti alkaa kasvaa. Ympärivuorokautiset tilastotiedot mainosten tehokkuudesta auttavat optimoimaan markkinointia entistä paremmaksi sekä kohdentamaan sitä, jolloin myös markkinointibudjettia säästyy.


Haluan kuulla lisää!





Google Analytics

Google Analytics on loista sivustva työkalu, joka auttaa seuraamaan sivuston tilastoja. Analyticsin avulla voi mitata muun muassa myyntiä ja konversioprosentteja sekä yksittäisten sivujen toimivuutta. Yksi tärkeä Analyticsin ominaisuus on toimivien avainsanojen seuranta ja uusien löytäminen sekä hakukonenäkyvyyden kehittäminen ja sitä kautta myynnin lisääminen. Analytics auttaa myös kehittämään markkinointia entistä tehokkaammaksi, sillä sen avulla voi selvittää esimerkiksi, mitkä markkinointikanavat tai -kampanjat toimivat parhaiten. Google Analytics kerää myös paljon tärkeää tietoa sivustosi kävijöistä ja listaa mm. mistä kaupungeista sivuston kävijät tulevat, mitä sukupuolta he ovat ja millainen on sivuston ikäjakauma.


Haluan kuulla lisää!





Google Display

Google Display on yksi Googlen tarjoamista mainoskanavista. Google Display mainonnalla tarkoitetaan käytännössä bannerimainontaa. Display-mainos voi olla teksti, kuvabanneri tai video ja se voi näkyä käytännössä missä vain. Sinä toki päätät missä. Yleisimpiä kanavia ovat kaikki sivustot, joilla on käytössä Googlen mainospaikkoja, YouTube ja Gmail. Google Displayn avulla voit tavoittaa todella laajoja yleisöjä ja tuoda mainoksiin elävyyttä normaaleihin tekstimainoksiin verrattuna.


Haluan kuulla lisää!





Remarketing

Remarketing, Rema tai uudelleenmarkkinointi antaa sinulle mahdollisuuden näyttää mainoksiasi ehkä kaikista potentiaalisimmalle kohderyhmällesi. Ihmisille, jotka ovat jo vierailleet sivustollasi, mutta eivät jostain syystä ole vielä ostaneet tuotettasi tai palvelujasi. Remarketing muistuttaa ostamattomasta tai kenties jopa unohtuneesta tuotteesta ja parhaassa tapauksessa tuottaa hyvän ja palaavan asiakkaan. Tiesitkö, että esimerkiksi verkkokaupan asiakkaista noin 60% jättää ostoprosessin kesken lisättyään tuotteen ostoskoriin? Hukattua potentiaalia? Ei sen tarvitse olla!


Haluan kuulla lisää!





Bing Ads

Google sitä, Google tätä. Onhan niitä muitakin hakukoneita! Esimerkiksi Bing ja Yahoo. Mutta käyttääkö niitä kukaan? Käyttää. Toki Googlen markkinaosuus on viime vuosina ollut Suomessa noin 95%, mutta loput kuuluvat karkeasti Bingille. Bing toimii oletushakukoneena esimerkiksi kaikissa Microsoft Windows -laitteissa. Vuonna 2013 tehdyssä tutkimuksessa Bingiä käytti jopa 700.000 suomalaista. Vaikka käytännössä Bingissä tehdyt hakumäärät ovat vain murto-osan Googlen volyymistä, on siinäkin hyvät puolensa. Kilpailu on todella vähäistä verrattuna Googleen. Tämä tarkoittaa sitä, että klikkihinnat saattavat olla jopa 10 kertaa pienemmät. Käytännössä samalla rahalla Bingistä saadaan enemmän potentiaalisia asiakkaita. Vaikka määrällisesti vähemmän, miksi sen jättäisi hyödyntämättä?


Haluan kuulla lisää!





Sisällöntuotanto

Sisällöntuotannolla voidaan tarkoittaa montaa eri asiaa. Se voi olla sivuston sisällön oikolukua, asettelua ja hakukoneoptimointia. Se voi myös olla nimensä mukaisesti sisällön tuottamista esimerkiksi asiakkaan blogiin tai sosiaaliseen mediaan. Sisällön roolia sivuston markkinoinnissa ei saisi koskaan vähätellä. Sisältö on itseasiassa yksi tärkeimmistä tekijöistä sivuston näkyvyyden kannalta. Sisällöntuotanto ja sivuston sisältö vaikuttaa kaikkeen. Miten asiakkaat löytävät sivuston, miten he viihtyvät sivustolla, miten sivustoa jaetaan eteenpäin ja kuinka moni palaa takaisin. Nämä kaikki vaikuttavat suurilta osin sivuston hakukonenäkyvyyteen, joten sisältö kunniaan!


Haluan kuulla lisää!





Sosiaalinen media

Sininen Härkä tarjoaa paljon erilaisia sosiaalisen median palveluita. Yleisimmät ovat varmastikin kampanjoiden suunnittelu, toteutus ja raportointi. Toteutamme myös asiakkaillemme sovitusti sisältöä sosiaaliseen mediaan. Sisällön tarkoituksena on tukea yrityksen kokonaisvaltaista näkyvyyttä ja tuoda sivustolle tuotteesta tai palvelusta kiinnostuneita potentiaalisia asiakkaita. Jos sosiaalisesta mediasta haluaa oikeasti markkinointia ja myyntiä tukevan kanavan, pitää siihen panostaa kunnolla. Siinä vaiheessa voidaan unohtaa kysymykset "riittääkö pari päivitystä kuussa?". Facebook, Instagram, Google+, YouTube, Twitter, Pinterest, SnapChat ja muut. Mikä kanava on paras sinun yrityksellesi ja kannattaako kaikissa kanavissa olla? Me kerromme sinulle.


Haluan kuulla lisää!





Markkinoinnin automaatio

Markkinoinnin automaatiolla tarkoitetaan erilaisia myynnin ja markkinoinnin työkaluja ja strategioita, joiden avulla helpotetaan tuotteen tai palvelun myyntiprosessia ja pyritään tekemään siitä mahdollisimman vähän manuaalista työtä vaativa. Esimerkiksi asiakas tulee sivustollesi ja on kiinnostunut palvelusta tai tuotteesta, mutta ei tohdi ottaa yhteyttä tai tilata sitä heti. Automaattinen asiakaspalveluchat, ponnahdusikkuna tai niin sanottu call-to-action nappi, joka kehottaa rohkeasti kysymään lisää tai pyytämään tarjouksen helpottaa asiakkaan ostamista ja toimii näin automaattisena myynnin kasvattajana. Markkinoinnin automaatio on myös liidien luokittelua ja eri kohderyhmille viestimistä, toistoja, muistutuksia - automaationa. Keskeinen hyöty on henkilöstön työajan säästyminen ja tilausten lisääntyminen. Kysy myös monia muita ideoita, työkaluja sekä toteutuksia!


Haluan kuulla lisää!





Graafinen suunnittelu

Yrityksen visuaalisella ilmeellä on erittäin suuri rooli yrityksen myynnissä ja markkinoinnissa. Yritysilme luo ensivaikutelman. Se rakentaa asiakkaan mieleen kuvan yrityksestä. Vaikka palvelu tai tuote olisi miten hyvä, ei asiakas sitä monesti osta jos visuaalinen ilme ei ole uskottava. Joskus sanottiin, että mainostoimistot tekevät vain luovaa suunnittelutyötä ja graafista suunnittelua. No jotkut ehkä tekevät, mutta Mainostoimisto Sininen Härkä on ainakin sen verran nykyaikainen mainostoimisto, että tarjoamme kyllä kätevästi myös viestintä- ja digitoimistojen palveluita samasta toimistosta. Toki teemme siis kaikkien digimarkkinoinnin palvelujen ohella myös graafista suunnittelua. Oikeastaan päivittäin. Photoshop on käytännössä koko ajan auki. Logot, sloganit, värit, fontit, muodot, kuvien tyylit ja kaikki muu yrityksen ilmeeseen vaikuttava, kuten painotuotteet ja niiden visuaalinen ilme on hyvä tilata samasta talosta kuin yrityksen kotisivutkin. Me pystymme sen tarjoamaan. Kysy lisää!


Haluan kuulla lisää!





Painotuotteet

Sininen Härkä tarjoaa asiakkailleen myös laajan valikoiman painotuotteita useilta eri painotaloilta. Voit käytännössä kysyä mitä vain painotuotetta, todennäköisesti pystymme sen toimittamaan. Tarjoamme painotuotteita aina suunnittelusta painoon ja tuotteiden toimitukseen asti. Annamme aina tarjouksen tilauskohtaisesti ja pystymme tarjoamaan erittäin kilpailukykyisiä hintoja, etenkin suurissa tilausmäärissä. Yleisimmistä painotuotteista olemme tehneet valmiit hinnastot. Haluamme aina tarjota asiakkaillemme laadukkaita tuotteita parhaaseen hintaan, joten kilpailutamme painotaloja jatkuvasti. Useimmat painotuotteet lähetetään suoraan asiakkaalle, joten useimmista tuotteista ei ole painettua referenssiä, kysy toki toteutuksiamme, niin toimitamme niitä mieluusti sähköisessä muodossa näytille.


Haluan kuulla lisää!





Hosting palvelut

Tarjoamme asiakkaillemme myös laadukkaat ja korkeatasoiset hosting-palvelut, joita valvotaan ympärivuorokautisesti. Käytännössä pystymme siis tarjoamaan myös webhotellit, sähköpostit, Office-paketit, virtuaalipalvelimet sekä verkkotunnukset ja niiden uusimiset. Hosting-palveluiden kautta saat myös sivustosi varmuuskopiot. Kysy yrityksellesi sopivinta pakettia.


Haluan kuulla lisää!